دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

دخترچی شیطون ما

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۲۲ ب.ظ

توی فکر اینم یه خونه تکونی بکنم.

کابینت ها و کشوهای نامرتب بخاطر یه قسقل دختر

اصلا زندگیم دیدنیه

موندم کی مرتب کنم

هر موقع که پدرش می برتش جایی فقط میتونم هول هولی ظرف بشورم و چای و میوه آماده کنم.. بقیه کارهای جزیی و بزرگ بماند

* مه سو جان، راستی اسم دخترکت چیه:)

توی این فاصله از روی میز جلوی مبلی رفته پایین.. رفته توی آشپزخونه و در سطل آشغال را باز کرده.. رفته توی هال و به گل سانسوریای بینوا حمله کرده

الان هم همونطور که داره برا تودش چیزایی میگه خورد زمین

طی این پست چند بار بلند شدم و رشته کلام از دستم رفت

رشته کارها هم همینطوریه

خلاصه برای من که دوست دارم دور و برم مرتب و خلوت باشه باید عرض کنم وجود این بی نظمی های وسط خونه شامل اسباب بازیاش و بقیه وسایل خونه که مورد علاقشه، باعث سلب آرامشم شده

وجودش مایه شکرگزاریه

پوست صاف و نرمش

موهای گوگولیش

نمکی بودنش

خنده هاش

حتی شیطنتاش خنده را برامون به ارمغان میاره

خوب اومد سراغ من و باید برم.. غر غر میکنه دختر کوچولوم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۱
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

بچه ها کلا رویه زندگی رو بهم میزنن...

در مورد عذاب وجدان هم باید بگم من اونقدرام خوب نیستم...شاید از دور... امیدوارم بتونم از فرشته کوچولوم مراقبت کنم اونجور که شایسته حضور بی منتش توی زندگیمون هست... و مطمئنم تو هم مادر خوبی هستی...شک نکن...همه مادرا تمام تلاششون رو برا خوب بودن میکنن و همینه که برای بچه هاشون بهترینن

پاسخ:
خدا حافظ گل دختر نازنیت باشه عزیزم
انشاالله

آخ جان از شیطنتاش...سلامت باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه فسقل خانم...

من همین حالاش از نظم زندگی کم آوردم و نمیدونم خونه مرتب دیگه کی نصیبم میشه... ولی همش میگم شکر بابت بودنش و سلامتیش...لذت ببرم از لحظه لحظه تغییرات و بزرگ شدنش چون هر روز یه چکه جدید از خصوصیاتش رو میکنه و غش میرم براش

پاسخ:
قربونت. خدا گل دختر شمام حفظ کنه
مامان خوش ذوق و مهربونی هستی و من در برابر شما حس عذاب وجدان میگیرم
باید بگم ۱۸ ماهگی دخترم هنوز به نظم نرسیدم و شما اول راهی

عزیزم چ اسم قشنگی واسش انتخاب کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی