دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

غم و شادی

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ

 ۶ مهر ۱۴۰۲

۱۹ ماهگی دختر کوچولوم 🐥❤️

۹ُمین سالگرد آسمونی شدن مامان نازنینم💔💔

قلبم آتیشه

خدایا من میخوام مامانم را ببینم و کلی باهاش حرف بزنم😭😭

هیچی جاش را برام پر نمیکنه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۶
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

۱۹ ماهگی گل خونه تون مبارک... دلتنگی برای مادر طبیعی هست مخصوصا که خودت مادر هستی و درک میکنم که چقدر حضور مادرت آرام بخش وجودتون میتونست باشه...بی قرار نباش و اینجور موقع ها قرآن رو باز کن و سوره یس رو بخون و بهشون هدیه کن...خیلی برات آرامش بخش هست...با مشیت الهی نمیشه جنگید فقط میشه باهاش کنار اومد و قوی تر شد...خدا همواره توی دل شکسته ت کنارته

پاسخ:
ممنون عزیزدلم

بله ما هنوز کنار نیومدیم و حس میکنیم خیلی بهمون ظلم شده
غم نبینی الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی