دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

مادر شاغل یا خانه دار

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ

این مدتی که برگشتم سرکار و دختر بین خونه بابام و خیلی کم کم خونه مادر شوهر در تردده، فکر میکنم کار درست چیه؟ شغلم که اتفاقا پولش در حد توجیبی خودمه را رها کنم یا نه

اگه تصمیم به بچه دوم داشته باشم و این مشکلات را مجدد بخوام داشته باشم ایا توانش میمونه یا نه

در ضمن من ادم مطلق توی خونه موندنم نیستم و همسرم بسیار کم توی خونه اس و سرکار نرفتن یعنی همین یه قلم بیرون رفتن و استقلال هم از دست میدم

کار درست چیه خدا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۵
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

سلام عزیزم....امسال هم ماه رمضان داره میاد و مجدد برنامه ختم قرآن گروهی رو داریم...گفتم بپرسم ببینم شما هم تمایل به شرکت در ختم قرآن گروهی رو دارین یا نه؟!!! و آیا اصلا وقتشو دارین؟!!! اگه تمایل داری بهم اطلاع بده چند جز برات بذارم؟

پاسخ:
سلام عزیزم. بذار کمی فکرامو بکنم. خبرت میکنم

باید ببینی اولویتت چیه.... استقلال مالی خیلی خوبه و اعتماد به نفست رو بالا میبره توی زندگی... ولی در کنارش اگه اولویتت دخترت بود و کار رو رها کردی تو خونه نشین و برنامه های تفریحی دو نفره داشته باش با دخترت مثه پارک رفتن و پیاده روی...که حالت رو خوب کنه... بچه ها به مامان سالم و پر انرژی نیاز دارن تا روحشون سلامت پرورش پیدا کنه

پاسخ:
قربونت عزیزم

این رو هم در نظر بگیر که ممکنه الان حقوقت کم باشه ولی اگه ادامه بدی با سابقه بیشتر حقوقت بیشتر خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی