دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

من اومدم مسافرت

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۲۲ ق.ظ

به وقت سفر یک روزهزبان درازی

کلا من دلم سفر به تعداد زیاد و مدت کم را می پسندهآرام همسری هم بد سفر

فک میکنم همسر دلش برام سوخت و این سفر یک روزه شهر بغلی را آوردم اخه دو سه ماهیه شدیدا حالم بده و به حدی تحت فشارم که دو شب پیش خیلی زار زدم..

کاش نصفه روز از باقی سفر خوش بگذره و بتونم خریدهای خوبی بکنم چشمک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۰
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

هومممم...خوش گذشت بهت؟!

 

پاسخ:
خوب بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی