دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 147

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بعضی کمک ها و همراهی ها، با منت گذاشتن از بین میره...خدایا کمکم کن بتونم با کمترین کمک این پروسه را پیش ببرم... امیدوارم هیچ دختری به این حال من نرسه.. امیدوارم در آینده بتونم با جون و دل بهترین و کامل ترین جهیزیه را برای دخترم بخرم
و من و همسر عزیزم، دخترم را با کمترین نگرانی راهی خانه بخت کنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۴
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

خیلی متاسف شدم . اگر باعث ناراحتی شدم عذر میخوام چون من از یه دیدگاه دیگه نگاه مردم فقط ! 

 

پاسخ:
پست های منو دقیق نخوندید
موردی نداره

من با این طرز فکرتون اکی هستم ولی به این فکر میکنید که شاید دخترتون مثل شما فکر نکنه 

شاید شرایط تغییر کنه 

شاید دخترتون یه پسری رو دوست داشته باشه ولی شما چون پول لازم برای خرید جهیزیه رو ندارید میخوایید تو ازدواج تاخیر بندازید . و دلیلتون اینه که میخواهید برایش جهیزیه ابرومندانه بخرید ولی دخترتون اینقدر عاشق پسره هست که خاظره همین الان بره باهاش زیر سقف خونه !

این فقط احتمالش نیم درصده!

پاسخ:
من خودم مادر ندارم و ازین جهت گفتم که بتونم خودم دخترم را عروس کنم و دخترم مثل من سختی نکشه .. اخه تنها کمک مادر برای ازدواج دخترش لازمه و بی منت
۱۴ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۲ کریمه کریمی

انشاالله

پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی