دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

رابطه

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

سال ۱۴۰۲ برام سال بهم خوردن رابطه با چندین نفر بود و از نظر روحی چندین ماهه تحت فشارم چون خیلی بدتر شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۸
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

قطع رابطه خیلی خیلی سخته ولی بعضی از روابط اینقدر مسموم هستن که اگه نباشن بهترن...

قطعا بعد از کندن و دور انداختن یه تکه از قلب جای زخمش تا ابد درد میکنه ولی باید مدام تکرار کرد که من لایق افراد بهتری در زندگی هستم و لایق احترام، توجه و روابط اجتماعی مثبت تر...

در مورد ننوشتنم باید بگم واقعا فرصت نمیکنم... با قندک استراحت میکنم صبح ها چون در طول روز خوابش شاید به نیم ساعت هم نرسه سر جمع... به خودم میجنبم بیداره و توقع توجه داره از من...منم اینروزامو سعی میکنم با حضورش عشق بازی کنم چون خیلی زود میگذرن و داره تند تند بزرگ میشه

پاسخ:
یه سری رابطه ها واجبن مه سو ولی خب نمیشه یه سری ها را به زور هم نگه داشت
ای جان چه مامان گلی هستی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی