دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 160

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ق.ظ

آخرین روزهای خانه پدری و دوران مجردی
شمارش معکوس ازدواجم خیلی یهویی و سریع شروع شده
۱۶ روز
حس شادی و دلهره توامان
لعنت به کرونا که اینقدر همه را به هول و ولا انداخته و مجبوریم سریعتر عروسی بگیریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۱
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

ان شا الله بخیر و خوشی...ولی خیلی خیلی رعایت کنید...ممکنه کسی ناقل باشه و نفهمید... ان شا الله که همه سلامت باشن و به شادی برید سر خونه و زندگیتون...سر عقد منو از دعات محروم نکن....دعای سر عقد، وقت خوندن سوره نور خیلی گیراس....با آرامش مراسمت رو برگزار کن و با دل شاد پا به خونه ی بخت بذار...همیشه دلتون خوش باشه کنار هم...

پاسخ:
ممنونم عزیزم. خوبه سوره نور را گفتی دعا را یادم بود ولی سوره نور را نه
اگه چیزی یا نکته ای هست برای عقد و عروسی.. بهم بگو
حتما دعات میکنم عروس خانم

همون بزرگترا هم باید تصمیمشون عاقلانه باشه...برا منم خیلی یهویی همه چیز رو پیش بردن...ولی خب راستش ما دو سال و نیم عقد بودیم...و خب شناخت رو پیدا کرده بودیم از همدیگه....

حالا قراره جشن بگیرید یا بدون جشن و بزن و بکوب هست؟!

پاسخ:
مه سو جان خوشبختانه پسر خوبی سرراهم قرار گرفته
من تجربه های تلخی داشتم و یار خیلی متفاوته از بقیه کیس ها.‌ ۳ ماهه کاملا با هم در ارتباطیم. یکماه هم دنبال تحقیقات بودیم.. از طرفی دوران عقد در خانواده ها ما با نامزدی هیچ فرقی نداره. باورت میشه ما این مدت بخاطر سخت گیری های خانواده یواشکی همو میدیدیم و هفته ای یکبار بیشتر بخاطرخانواده ها اجازه نداشتیم.. نه اینکه صراحتا بگن نرید ودبیایید ولی عملشون اینو میگفت‌.. من با عقد و عروسی جدا موافقم که کسی بخاطر کرونا حرفمون را نخوند.. شهر ما خیلیا همینجوری دارن عین ماها عقد و عروسی میکنن
جوری شده که همه یه طرفن و من یه طرف
در حد درجه ۱ ها عروسی هست انشاالله. دعام کن

چندتا پست آخرت رو خوندم و خیلی عروسیت یهویی شد دختر...ان شا الله که خیر در راهت باشه و تصمیم عاقلانه ای باشه این یهویی سر خونه و زندگیت رفتن...قراره جشن عروسی بگیرین؟!!!

ما هنوز و همچنان داریم وسایلامون رو میچینیم...تازه تصمیم به عروسی گرفتن ما حدود 2 ماه قبلش بود و بازم با اینکه جشنی نداشتیم و یه مهمونی ساده بود خیلی بدو بدو داشتیم و از خستگی هلاک شدیم...

امروز اگه برسم مفصل از اینروزام مینویسم...

پاسخ:
تصمیم عاقلانه؟؟ نظر بزرگتراست بخاطر کرونا.. این وسط کسی نظر منو نمیخواد و در حال حاضر خیلی حالم بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی