دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

.

شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دخترکی‌که توی آغوش من خوابه و قیافه معصومش من را به وجد میاره، الهی شکر

نصیب همه آرزومنداش کن، خدای بزرگ

موجود کوچولوی دوست داشتنی من🤩🤩

_________

این روزها بیشتر از پیش تنها هستم و مشغولم با عزیزدل فسقلیم

کاش دنیای وبلاگ نویسی مثل قبل ترها شلوغ بود و میشد از نقطه نظرات بقیه کمک گرفت

دلم میخواد یه مادر شاد و فعال باشم‌که متاسفانه شدم یه مادر افسرده که فقط به کارهای ضروری زندگی میرسم اونم نه با کیفیت قبل 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۰
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

اسم نینی رو چی گذاشتی؟!!!!

مبارکه قدمش بازم...کلا دنیاتون رو حسابی به چالش میکشه و در کنار سختی هاش زیبایی های خاص خودشو داره نینی...

اگه افسردگی پس از زایمان داری حتما از کمک های مشاور کمک بگیر که زودتر رفع بشه و به درازا نکشه....

پاسخ:
  • اسمش نی نیمون شد ....
ممنون عزیزم‌‌
بعید میدونم افسردگی داشته باشم.. علت کسلی من فقط کم بودن همسره و اینکه وقت خالی برای خودم ندارم

عزیزم خیلی مبارک باشه. دیر به دیر پست میذاری. امیدوارم حال خودت و دختر کوچولوت خوب خوب باشه.

این روزای اول چون نوزاد حسابییییییییییی به مادر وابسته س اما هر چی بگذره وابستگیش کمتر میشه. نگران نباش. از همین روزا لذت ببر که تکرار نمیشه

البته می فهمم دغدغه های این روزا خیلی زیاده. یهو همه چیز تغییر می کنه و یه ثانیه هم نمیتونی تنها باشی. ولی خب میگذره

پاسخ:
ممنون عزیزم. شما همون لاندا خانمی که دخترکت یکساله شده؟

امیدوارم وابستگیش کمتر بشه و آزادی بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی