دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 282

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

دیدین نزدیک سال تحویل چقدر همه بدو بدو دارن و آخرین تمیزکاری ها و خرید خوراکی ها و کارهای عقب افتاده را انجام میدن؟؟ دقیقا این اوضاع احوال روزهای من و همسره:)) الهی شکربی تقصیربوسه

اسفند امسالمون قطعا رنگ و بوی دیگری داره و چقدر باحاله که خانم خانما مثل خودم اسفندیه ولی باحال تر میشد اگه عین خودم توی یه روز متولد میشد که خب نمیشهچشمک

منتظریم دختر کوچولوی عزیزمون

امیدوارم صحیح و سالم به بغل بگیرمت و بتونیم پدر و مادر خوبی برات باشیم و همیشه سلامتی و خوشی هات را ببینیم

حاصل عشق من و همسر جآن انشاالله ۳ روز دیگه میاد به این دنیا.. برامون دعا کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۳
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

سلام مامان نو....سال نو با نی نی کوچولو مبارک...

برای ماه مبارک رمضان ان شا الله جزهای 24 و 25 برای شماست...کافیه در طول ماه مبارک رمضان یکبار و به نیت ختم قرآن گروهی این جزها رو تلاوت کنی....التماس دعای فراوان....سلامت و حاجت روا باشید...

پاسخ:
سلام مه سو جان
خوبی؟
عیدت مبارک
سال خوبی در کنار عزیزانت داشته باشی
ممنونم‌. از شما هم التماس دعا

قدم نو رسیده مبارک.....چطوری مامان کوچولو؟!!!! خوبی؟!!!! نی نی چطوره؟!!!! من منتظر عکسش هستم ها...

راستی...امسال هم برای ماه رمضان ختم قرآن پابرجاست...گفتم ازت بپرسم ببینم اوضاعت چطوریاس؟!!! امسال هم همراهی میکنی؟!!!! کدوم ختم؟!!! سی جزئی یا چند جزئی؟!!! زودتر خبرم کن چون سی جزئی داره پر میشه جدولش و حتی هنوز توی وبلاگم نذاشتمش....

پاسخ:
مرسی عزیزم

بسلامتی و مبارکی...خوش قدم باشه براتون...من منتظر دیدن عکسش هستم هاااا گفته باشم

پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی