دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 280

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۳۷ ب.ظ

تو دلی عزیزم

گاهی موقع ها بی قرارت میشم و دلم میخواد برای چند دقیقه از شکمم درت بیارم و نگاهت کنم و ببینم چه شکلی هستی و بغلت کنم

از دیشب لباسهایی که برات خریدم را پهن کردم روی تخت و شبم که رفتم خونه ۳ تا شلواری که امروز برات عوض کردم را میخوام اضافه کنم!!

منتظرم تا یکی دو هفته دیگه عروسک ها و بقیه خریدات برسن و کم کم وسایلت بیشتر و بیشتر بشن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۷
دختر آفتاب

نظرات  (۴)

نینی دار بشیم اسمشو لو میدم...الان نه😁😁😁

پس نینیتون سیده هست...خدا حفظش کنه براتون...

پاسخ:
خب میگفتی.. شاید اسم نی نی هامون یکی میشد
ممنونم. زنده باشید

من که برای نخودچی شما نمیتونم اسم انتخاب کنم...در چه سبک اسمی میپسندی؟!!! مذهبی؟!!! غیر مذهبی؟!!! رسم دارید بزرگترا اسم انتخاب کنن یا با خودتون هست؟!!! فامیلی تون چیه که اسم بهش بیاد؟!!! معنا براتون مهمه یا زیبایی فقط؟!!! همه ی اینا مواردی هست که اطلاعی ندارم برای پیشنهاد اسم...ولی هنوز نینی نداریم خودمون ولی اسمشو انتخاب کردیم با مستر اچ :))))))

پاسخ:
ای جان گفتی نخودچی، دلم رفت:)))
والا منو همسر به هیچ توافقی نرسیدیم فعلا... یه لیست ۱۵۰ اسمی براش تایپ کردم و هیچکدوم را انتخاب نکرد
دخترمون سید هست.‌ من دلم اسم شیک و جدید و البته خوش آوا میخواد
همسر اسم جدید و مذهبی
جفتمون هم اسم با معنی میخواهیم
چه خوب که اسمش مشخصه از حالا. حالا چیه اسم نی نی؟؟

ای جانننن...پس دیگه وقتش شده اسمشو بپرسیم؟!!!

پاسخ:
اسم نداره هنوز
شما بگو دخترچی:))

عزیزمممم...مبارک باشه سیسمونی...تو دلی جورابش چه رنگیه؟! آبی یا صورتی؟!

پاسخ:
دخملمون قراره همه رنگی بپوشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی