دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

post 270

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷ ب.ظ

باید سعی کنم ناراحتی و کینه نسبت به مادرشوهر را از خودم دور کنم

این روزها فکرم شده حرفای این زن ‌و تیکه پرانی هاش و صحبتام با خواهرام حول این قضیه میگرده!! این وسط خودم فقط اذیت میشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

به تیکه ها توجه نکن...وقتی مدام بهشون فکر کنی و ازشون پیش بقیه حرف بزنی میشه یه غده...میشه یه غده که روز به روز درونت رشد میکنه و بزرگ و بزرگتر میشه و هیچ چیزی هم جلو دارش نیست...اینجوری رابطه تون تیره و تار میشه و زندگیت تلخ.....

به نظرم وقتی حس کردی چیزی میگن که تیکه س همون موقع بپرس منظورتون از فلان حرفتون چیه؟!!! بذار توضیح بدن که منظورشون دقیقا چیه؟!!! شاید بد متوجه شده باشی...فوقش مستقیم میپرسی فلان منظور رو داشتین؟!!! و اگه منظورشون رو درست برداشت کرده بودی میتونی راحت بگی: مادر من از این حرفتون ناراحت شدم...چرا همچین حرفی رو بهم میزنین؟!!!! اینجوری شخص مقابلت رو متوجه میکنی که داره ناراحتت میکنه و باید حرفشو پس بگیره....

ما بیشترین ضربه رو وقتی میخوریم که در برابر یه سری مسائل سکوت میکنیم...اونوقت توی خلوتمون بزرگ و بزرگترش میکنیم و مثل یه بمب توی بغلمون میترکه و فقط به خودمون آسیب میزنه...

پاسخ:
اره بقول شما، عنوان کردنش در مقابل بقیه، بدتره
سعی میکنم حساسیتم را کم کنم و گرنه یه وقتایی واقعا نیش و کنایه میزنه
همه حرفاش را نگفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی