دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 267

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۵۰ ب.ظ

پارسال مثل امشب بله برونم بود و مثل فردا عصر نامزدیمون!!

دوست داشتم امروز برم برای خواهرا، کادوی روز دختر بگیرم و برای کیک به مناسبت نامزدی فردا، آرد

که گرمای سرظهر واقعا بی حالم کرد!!

تا آخر شب تنهام

احتمالا ناهار فردا را بپزم و یکمی برای خودم باشم و کار خونه تعطیل باشه!! 

*یه پست بلند بالا توی نوت بوک گوشی نوشتم در مورد امروز و فردای سال پیش ولی امکان درجش نبود، نمیدونم بیان چرا اینطوریه!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۲
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

از طریق کنترل وی بذارش با سیستم...

پاسخ:
تقریبا اکثر مواقع با گوشیم
ولی کنترل وی هم جواب نداده واسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی