دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 266

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۱ ب.ظ

چند ماهه خیلی میرم دندونپزشکی و خیلی خسته شدم

قبل عید فکر کردم کار دندونهام تموم هست که دندون عقلم نذاشت و دیروز یه ترمیمی داشتم و امروز جراحی عقل... جراحی که اینقد استرس دارم که چند سال عقبش انداختم.. این سری ولی راه فراری نبود و از همسر خواستم امروز همراهم باشه

نگم چقدر استرس داشتم و هر لحظه ممکن بود بزنم زیر گریه

بی حسی را که زد مردم و زنده شدم

ولی آنچنان بی حس نشد و بی حسی دوم را که خواست بزنه، استرس من بیشتر شد و نذاشتم بزنه!! دکتر و همسر کمی باهام حرف زدن ولی دیدن من خیلی میترسم و از قید جراحی دندونم گذشتند!!!

یکساعت تو نوبت بودم و آخرشم که هیچی

من از دکتر ترسیدم و جراحیم که اسمش سنگینه دیگه بدتر شد

:///

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۸
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

کشیدن دندون عقل اونقدری که فکر میکنی سخت نیست...الکی خودتو نترسون...من یادمه دبیرستانی بودم یه دفعه دندون عقل های بالا و پایین سمت راست دهانم رو جراحی کردم یه دفعه هم سمت چپی ها رو باهم...

پاسخ:
نمیدونم چرا اینقد حالم بد شد و نمی تونم
ماشالا چه جراتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی