دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

post 265

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

این یکسال متاهلیٰ طبیعت گردی کمی داشتیم و خب علت اصلیش کرونا بوده

پارسال پاییز بعد خوب شدن کرونامون یه جمعه به اتفاق مادرهمسر رفتیم اطراف شهر و از طبیعت پاییز استفاده کردیم و یه بارم دوتایی رفتیم و یادمه اون موقع برف روی زمین بود

دیگه نرفتیم تا شد بهار 1400 که توی فروردین ماه یکبار با خانواده همسر و یکبار با خانواده من بیرون بودیم

اردیبهشت ماه هم یکبار بعد سرکار دوتایی با همسر رفتیم یه کم گشتیم و بعدش همسر منو رسوند خونه تا افطاری درست کنم و خودش رفت سرکار

خرداد ماه هم یکبار با خانواده من بیرون بیرون بودیم و چند روز پیش هم که گفتم با خانواده همسر!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

گفتم که طبیعت رو از من نگیر...ما هر موقع فرصت شد میریم دل طبیعت استفاده میکنیم از زیباییش و هوای پاکش

پاسخ:
آهان
خیلی هم عالی:))

طبیعت رو از من نگیر...من که خسته میشم از خونه موندن اجباری

پاسخ:
خوبی مه سو جان؟ متوجه منظورت نشدم شما میرید طبیعت یا مجبورید تو‌ خونه باشید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی