دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 264

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳ ق.ظ

تعطیلات سه روزه، جز بهترین تعطیلات زندگیم بود😊 خدا را شکر

روز اول یه خواب دلچسب داشتم و عصرش میزبان مادربزرگ، دایی و خاله ام بودیم و چقد خوشحال بودم که بالاخره مهمان دار شدم و یک گلیم قشنگ در کنار سه وسیله تزیینی و ... نصیبمون شد.. چند وقت بود خالی بودن کف اتاق خوابمون بدجوری دلم را میزد و قالی یا نمی پسندیدیم یا به بودجه امون نمیخورد و هیچ یادمون به گلیم فرش نبود:)) 

روز دوم به اتفاق برادر همسر راهی طبیعتی زیبا شدیم و این بار برخلاف دو سری قبل که عروسانه پا میشدم با خانواده همسر میرفتم بیرون، بساط ناهار و خوراکی و وسیله جمع کردن و بردن را اماده کردم و خوش گذشت

روز سوم هم، یه خواب خوب رفتم و بعدش پا شدم برگ موها و پونه هایی که خودم و همسر چیده بودیم را شستم و جمع و جور کردم و برای ناهار امروز مون یه آبگوشت بار گذاشتم و تنقلات آوردم و با هم فیلم چهار انگشت را دیدیم

..

پی نوشت:

و من این چند ماه می فهمم وقتی عروس دامادها میگن کم کم وسیله خریدن و خونه پر کردن یعنی چی و شیرینی اش خیلی بیشتر از جهیزیه خریدنه.. چون کمبود اون وسیله خیلی احساس شده و ذوق داشتنش خیلی بیشتره و هم اینکه خرید دوتایی خیلی بهتره و استرسی نداره😍😍  

دلم میخواست این سه روز برم خانواده خودمم ببینم که واقعا نشد برم

هر چند پنجشنبه رفتم پیششون و بعدش با بابا و خواهرا رفتیم پارک و روز خوبی بود.. دوسالی بود رنگ پارک را ندیده بودممهر شدهخنده

**

فیلم نهنگ عنبر 1 و 2 را هم چون همسر ندیده بود با هم مجدد دیدیم و خیلی خوشمان آمد

هر چی از دیدن این دو تا فیلم لذت بردیم، فیلم دیشبی اصلا چنگی به دل نزد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی