دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 258

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۱۲ ق.ظ

با اینکه غذا میپزم.. خونه را تمیز میکنم.. امورات خونه قشنگ و دنجم را رتق و فتق میکنم.. میرم سرکار.. با خواهرا حرف میزنم و وقت میگذرونم.. با همسر خوبیم و تا حدی حواسش به دونفره بودنهامون، هست.. با اینکه چند روز پیش یه طبیعت گردی قشنگ داشتیم.. یا اینکه دیروز خواهرا بعد دو ماه مهمانم بود و من غرق خوشی بودم ولی ته دلم آروم نیس.. دیشب موقع خواب همسر میگفت چته و من جواب مشخصی براش نداشتم.. دلم میخواد چند کیلو اضافه وزنم از بین بره و هیچ جوری دست از سرم برنمیداره.. دلم میخواد غروری که نمیدونم من دارم یا همسر نباشه و یکی مون خواسته دیگری براش مهم باشه و شاید علت تمام ناراحتیم همین باشه!!

کاش وقت بیشتری داشتم و برای کارهای شخصی خودم وقت میذاشتم یا اصلا مدیریت زمان بلد بودم!! کمبودش را توی زندگیم حس میکنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی