دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 256

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴ ب.ظ

با اینکه همه چیز در ظاهر خوبه و خدا را شکر عزیزانم همه سلامتن ولی توی دلم یه غم بزرگه... جنگ برای یک مسئله تمام شده و خوب یا بد قبولش کردم هر چند در ظاهر!!!

ولی با این حال خوشحالم تونستم یه کار هنری دلی برای خودم دست و پا کنم و چند روزه با سرعت لاک پشتی پیش میرم..

خدایا خودت فقط از توی دلم خبر داری‌. آرومم کن که به رضای تو راضی باشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

وقتی به این فکر کنی الان روز دومشیم همیشه سعی میکنه از همه پیش آمدها لذت ببری و غصه هات کمتر شن

پاسخ:
درسته.. یه چند روزی دلم گرفته بود و دلتنگ مامانم بودم.. برای رفع دلتنگی همسر بردم سر خاک مادرم و خوب نشدم و دیگه امروز بعد سرکار رفتیم دور و بر شهر گشتیم و بهتر شدم😃

غصه نخور...دنیا دو روزه....الانم روز دومشیم...

پاسخ:
درسته ولی همین دو روزشم خیلی سخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی