دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 255

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶ ب.ظ

هفته پیش همکار شماره ۱ کرونا گرفت و از همون روز قرنطیه را شروع کرد... یکی دو روز پیشم همکار شماره ۲ تب و لرز کرده ولی یک روزه خوب شده و با این حال تست کرونا داده و جوابش هنوز نیومده!! خب من نمیدونستم و پریروز حتی اومدن سرکار و دیروز هم به اجبار رئیسمون اومدن سرکار که من دورکاری بودم و ندیدمش..و امروز مجدد دورکاری من بود و زنگ زد که میشه بیای سرکار و کسی نیس

من هم از ساعت ۱۰:۴۵ امدم سرکار

وقتی اومدم جریان تب و لرز و تست دادنش را گفت و حقیقتش خیلی ترسیدم چون هم روی صندلی ایشون نشستم و هم از کامپیوترش استفاده کردم!!! ولی به محض رفتنش کل اتاق را الکل زدم و بعد یکساعت به اصرار همسر دو ماسکی شدم و پنکه اتاق را روشن کردم و ماسکم را چند دقیقه ای اوردم پایین که یکم ریه هام نفس بگیرن

خدا بخیر بگذرونه.. از امروز ارتباط با مادر همسر و خانواده خودم قطع میشه

هر چند دیروز بعد ۱۲ روز پیش خانواده خودم رفته بودم وقتی مطمین شدم همکار ۱ منو ناقل ویروس کرونا نکرده

در حال حاضر هم دلم گرفته و هم از دیدن خانواده ام، مجدد محروم شدم ناراحتم😭 و مثل مهر و ابان سال پیش چند وقت ۲ ماسکی بیام سرکار جهت ایمنی خودم و بقیه همکاران

بعد سرکار اول باید کل لباس هام را بشورم و حمام کنم و آب نمک قرقره کنم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۷
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

الهی شکر...همسر رو به بهبود...خودم نامشخص...هنوز وضعیت سختی ندارم الهی شکر ولی اطمینان از سلامت کاملم هم ندارم...

پاسخ:
الهی سلامت باشید
آب نمک قرقره کنید
آب سیب و آب هویج عالیه 
حالا که حالت تقریبا خوبه، سوپ فراوون بپز برای چند روزتون بشه
آویشن دم کن بخور
غذای سرخ کردنی نخور
عسل و‌آب لیموی تازه بخورید
اگه اشتباه نکنم زنجیل خوبه
دم نوش سیب درختی، هل، دارچین و زنجبیل درست کن و بخور

واقعا سخت شده اوضاع مخصوصا که بیماری زیاد شده...

پاسخ:
درسته!!
حال خودت و همسر چطوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی