دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 253

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵ ق.ظ

اردیبهشت بهشتی اومد و من یه کوچولو ذوق ذوقی نکردم

اردیبهشت هممون بهشتی و پر از عشق و تن همه سلامت و این کرونا را بسلامتی طی کنیم..

*

جمعه اونقدرررر حال روحیم خراب بود و به همسر گیر دادم که منو ببر بیرون و نبرد و حتی گفتم بیا موهام را بباف و مثلا میگفت بیا پیشم تا ببافم و من اونقدر عصبی بودم که خدا میدونه.. اصلا هیچ موقع اینقدر حالم بد نبود و همسر را هم کلافه کردم

خلاصه یکی دو روز که گذشت، بهترم

*

سرکار خیلی خلوته و نصف سهم قران امروزم را خوندم و کمی تو نت سرچ کردم و تفریح کردم😄

چند روز پیش ها که فرنی آرد برنج با آرد برنج آماده درست کردم فوق العاده بدمزه بود و بقیش را ریختم. همسر هم که اصلا نخورد

یکبارم رنگینگ توپی درست کردم و خیلی به دهنم مزه داد و با یه دستور دیگه بازم باید درست کنم

همسرم خیلی سخت گیره به غذا و همه چیزی نمیخوره.. چند روز پیش ها که پیشنهاد ژله داد و از خوردنش لذت برد منو تشویق کرده براش ژله رولی درست کنم

یه حلیم گندم مشتییییی😍هم درست کردم که بازم همسر یه قاشقش را نکرد تو دهنش و تا دیروز حلیم گندم خوردم

چقدر این پستم شکم پرستی شدااا😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۵
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

راستش خیلی دارم رعایت میکنم که...توی اتاق خودمون قرنطینه س و خودم توی اتاق یخچالیمون که دیگه سرد نیست شبا میخوابم...بقیه روز هم سالن هستم...

امیدوارم خدا خودش کمک کنه و نگیرم ازش...حتی ظرف هاش رو هم جدا کردم و توی سبد جدا میشورم میذارم...و حتی اسکاچی که برا شستشو هم استفاده میکنم جداست...

امید به خدا که نگیرم 

من روش پخت رنگینک خودمونو برات نوشتم که...اونجور که شما گفتین ما یه مدل حلوای رولی هست درست میکنیم باهاش...بعدتر اگه یادم بندازی برات میگم...الان کمی خسته ام برای تایپ کردن ولی رنگینک همه مدلیش خوشمزه س 

راستی اگه روغن مایع استفاده کنی نمیبنده...روغنت جامد باشه سفت میشه...رنگینک رو توی هوای آزاد هم بذاری خراب نمیشه نیاز به یخچال نیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
والا خیلی تو فکرم هستی و میگم شما و مستر اچ‌ ‌بسلامت این روزها را بگذرونید.. دستشویی و حموم را بعد هر استفاده ضدعفونی کن و در و پنجره ها را باز بذار
روغن مایع استفاده کردم و خیلی سفت شد

واقعا چه پست شکمی ای شد!!!!

ترحلوا درست کن...بزن ترحلوا شیرازی...اگه تونستی خودت آرد برنج درست کن...

چقدر دلم میخواد اینروزا ترحلوا درست کنم ولی مستر اچ مریض هست و براش خوب نیست شیرینی جات

رنگینک به روش جنوبی ها درست کن خیلی دلچسبه...تا حالا ندیدم کسی بخوره و خوشش نیاد..البته رنگینک توپی نمیدونم چطوریه....اما رنگینک ما اینجوریه که اول خرماها رو هسته بگیر و مغز گردو بذار و توی ظرف بچین(اگه از خرمای بم استفاده میکنی که پوستش ضخیم هست باید پوستشم بگیری...خرماهای ما پوستش خیلی نازک و لطیف هست)...بعد آرد رو خوب بو بده و تفت بده تا با شعله ملایم رنگش عوض شه ولی نسوزه(اگه بسوزه تلخ میشه رنگینکت) بعد روغن بریز و آرد روغن درست کن...نه خیلی مایعت رقیق بشه نه غلیظ باشه...بریز روی کل خرماها داغ داغ....بعدتر یکم روش خاکه قند یا پودر شکر بپاش...و یکم هم دارچین بپاش...نوش جان....

پاسخ:
روم‌به دیفال با زبون روزه هم خوندیش
والا منم هسته های خرما را در اوردم و له کردم و با روغن کم تفت دادم و به آرد گندمی که از قبل تفت داده بودم اضافه کردم و بعدش پودر پسته و بادوم بهش اضافه کردم.. بعدش قلقلی کردم و به قلقلی ها کنجد و پودر نارگیل پاشیدم.. شما از چه دستوری استفاده میکنی؟ این رنگینگ من خوشمزه شد ولی بنظرم یه مشکل داشت که وقتی تو یخچال میذاشتمش سفت میشد
حال مستر اچ چطوره؟ تو رو خدا مواظب خودت باش و‌ پروتکل ها را رعایت کن که ویروسش به تو منتقل نشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی