دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 251

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۱۸ ب.ظ

هر خانم متاهل و مجردی که وظایف خانه داری بر دوشش باشه، صبحش کلا به پخت و پز و رسیدگی به آشپزخانه میره!!! 

امروز که قرار نبود ناهار بپزم، قشنگ تا وقتی فول بشم خوابیدم، بدون هیچ آلارمی

بعدش رفتم توی حیاط و از بهار و هوای مطبوعش استفاده کردم

بعدترش، اجاق گاز و هود و کاشی های اطرافش را(عید نشده بود درست حسابی تمیز کنم) دستمال کشیدم و همینطور بقیه وسیله برقی ها بغیر اونهایی که داخل کابینت ها هستن ..کف آشپزخونه را هم دستمال کشیدم

افطاری هم آماده اس. به کارهای شخصی خودمم رسیدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۱
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی