دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 227

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ق.ظ

امروز دومین خرید اینترنتیم رسید و ظرفای هفت سینم شکسته رسیدن و میخوام مرجوعشون کنم!! هزار تا غصه ریخته تو دلم که تو شهرم چی پیدا کنم و هفت سینم را بچینم.. لعنت به کرونا و شرایط بد اقتصادی که ظرف بلورهام هم مونده

شهر بغلی هم که ممنوع التردد هست

* بسته اولیم ولی رضایت بخش بود

فک کنم دیگه نتونم به دیجی کالا و کلا خرید اینترنتی اطمینان کنم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۳
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

عزیزم یه سرچ اینترنتی کن...میبینی با چندتا گلدون استوانه ای ساده در ابعاد مختلف هم میتونی یه هفت سین عالی بچینی...یا حتی یه سری جام اگه داشته باشی خیلی قشنگ میتونی هفت سین بچینی به چه زیبایی...

همیشه دنبال این نباش ظرفات قشنگ باشن خودشون...گاهی با ساده ترین ظروف توی خونه هم میشه زیباترین هفت سین ها رو چید... برا من جنس هفت سینم چینی و فلزی هست...گل های چینی داره...

یادمه اولین عیدم که مستر اچ هفت سین خرید و رسم با خانواده داماد هست برام ظروف هفت سین رو مسی خرید...الان از کارتن بیرون آوردم یه هفت سین خونه ی خودمم بچینم که خونه ی خودمم عید بشه قبل رفتنمون...الان که خیلی اجناس گرون شدن نمیشه سمت مس و برنج و اینجور وسایلی رفت...ولی کاش یه جنسی سفارش داده بودی که احتمال شکستنش کمتر بود...ولی ناامید نباش...سرچ کن نت سفره های زیبایی میبینی که میتونی به همون قشنگی توی ظرف و ظروفت نمونه پیدا کنی و بچینی

دیروز برا من زنگ زده بودن قبل فرستادن که گل روی آینه رو ندارن و آینه ش ساده س چون دستگاهشون که اتصال میداده گل ها رو خراب شده و یا همینجوری میتونن بفرستن و کنارش برام شمع بذارن به جبرانش یا اینکه پولمون رو مرجوع کنن...مامان یه عالمه غصه به دلش ریخت...من فقط گفتم فدای یه تار موتون...اینجوری از آینه ش سر هفت سین های دیگه هم میشه استفاده کرد...غصه نداره که...یعنی تا شب خودخوری کردن....میخوام بهت بگم این مسائل غصه نداره...غصه نخور زود پیر میشی هاااا

پاسخ:
والا من خلاقیت آنچنانی ندارم و وقتمم خب کمه
جام شیشه ای فقط دارم و چون یکی از مراسمات قبل عروسی(طبق رسم خودمان)ازشون استفاده کنم، برام تکراری شده
اخه منم سال اولمه خیلی ذوقم کور شده.. 
ظرف دیگه ای هم توی خونه ندارم
چه فروشگاه خوبی بوده از شما.. دیجی کالا گند زد به باورهام

برای ظروف شکستنی گاهی پیش میاد...برا همین بهتره اینجور ظروف رو از یکماه قبل تهیه کنی که مطمئن باشی سلامت دستت میرسن...بدی خرید اینترنتی دقیقا همینه...

منم الان استرس دارم برا هفت سینی که امروز پست شده و قراره تا چند روز دیگه برسه خونه ی مامانم اینا....البته که سفارش رو یکماه پیش گذاشتیم ولی تعداد سفارشات بالا بوده برا ما دیر افتاده وقتش...امیدوارم سلامت برسه..مامان که خیلی بهشون تاکید کرد که برا تازه عروس هست و اولین عیدیش...

پاسخ:
دلم میخواد زار بزنم.. 
منم خیلی وقته خرید کرده بودم و پست امروز به دستم رسونده.. روی جعبه ننوشتن شکستی.. بعدشم از من از تهران رفته استان مجاور و بعد استان‌ خودمون
ایشالا از مال تو خوب از آب در بیاد
قبلشم‌ رفته‌بودم بازار و شهرمون چیز قشنگی پیدا‌ نکرده بودم.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی