دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 226

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ب.ظ

همسر یه آدم پر مشغله اس و علاقه چندانی به فیلم و فضای مجازی نداره ولی من عاشق این هستم در کنار هم فعالیت مشترکی داشته باشیم و آسونترین و کم دردسرترین تفریح مشترک فیلم دیدن هست.. یار جانم، بالاخره 9 بهمن راضی شد با همدیگه فیلم ببینیم و هر دو از این اتفاق راضی هستیمبوسه

فیلم هایی که دیدیم:

- جمعه دو بعدازظهر: موضوعش جدید بود و بنظرم خوب بود به نسبت

- شانس. عشق. تصادف: چند سال پیش توی اتوبوس دیدمش و فوق العاده شاد بود و دوستش داشتم و امسال برای بار دوم دیدمش و جفتمون پسندیدم و حتی برای خواهرامم گذاشتم و پسندیدن.. فیلم کمدی و طنز برای تغییر حال و هوای هممون نیازه

- عشق طاهر: یک فیلم خیلی قدیمی ولی قشنگ بود و همسر پیشنهاد دیدنش را داد و خوشم اومد

- هزارپا 1 و 2: برای بار دوم دیدمش و قشنگ بود و ارزش دیدن داره و درون مایه اش طنز بود

- مردن در آب مطهر: یه فیلم فوق العاده غمگین و دارای یک صحنه دلخراش و اصلا پیشنهاد نمیکنم

- من سالواردور نیستم: موضوع کمدیش جذبم کرد که دانلود کنم ولی برای یکبار دیدن کافی بود

- مطرب: این فیلم طنز و کمدی بود و البته شاد بود و دوسش داشتیم و دوست دارم بازم ببینمش

- خجالت نکش: موضوعش کمدی و طنز بود و البته یه جاهاییش حرص ما خانوم ها را در میاره ولی چون قبلا دوسش داشتم این بار هم به اتفاق همسر دیدم

- خودمم تنهایی، فیلم دعوت را دیدم و برای یک بار تماشا کردن کافی بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۹
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

خب کمی از فیلم ها مینوشتی...اینکه مثلا از کدوم خوشتون اومد؟!!! کدوم ارزش دیدن نداشت؟!

راستی، برای شروع ختم قرآن جمعی ماه رمضان شروع به اسم نویسی کردم...البته هنوز پستش رو نذاشتم دارم از دوستان قدیمی دعوت میکنم اول...

امسال هم ختم قرآن رو همراهمون هستی؟!!!

پاسخ:
عجله ای نوشتم و نشد ازشون بگم ولی توضیحاتم را میرم اضافه میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی