دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 196

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۲۸ ب.ظ

از صبح که بیدار شدم بدن درد بدی همراهمه ولی سعی کردم خودمو بزنم به بیخیالی

.. ته ذهنم یه چیزی اذیتم میکنه.. اونم رفتارای هر از گاه خانواده خودمه! بحث ها و دلخوری های ناتمومشون. قبلا فک میکردم مجردی من باعث همه این بحث هاست و با ازدواج من همه چی درست میشه ولی تقریبا یک سوم اوقاتی که میرم پیششون یه دلخوری این وسط هست و منم ناراحت و فکری برمیگردم و رغبتی برای دیدنشون ندارم با اینکه همیشه نگرانشونم و از خدا میخوام فرجی حاصل کنه‌. نمیدونم اینهمه فرسایش توی خونه ما واسه چی اینقدر کش دار شده

با اینکه ازدواج کردم و همسرم پسر با محبتیه ولی جای خالی مادرم خیلی خیلی اذیت کننده اس ولی چ حالا چ قبلا سعی میکردم حال بدم خیلی پابرجا نشه ولی خواهرام اینطور نیستن و برای خوب شدن حالشون بنظرم تلاشی نمیکنن!!! و بنظرم افسردگیشون برای همین موندگار شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی