دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 193

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴ ق.ظ

همسر امروز هوس کرده بود زودتر بره سرکار!! و اصرارهای من فایده نداشت.. ساعت ۶ با هم تخم مرغ و گوجه درست کردیم و خوردیم و اقا ساعت ۷ و ربع از خانه خارج شدن

منم یکم نت گردی کردم و خوابیدم.. بعدشم پا شدم بلدرچین برای اولین بار پختم و بعید میدونم بتونم بخورم. از بس دلم ریش شد تا بلدرچین ها را پاک کردم و شستم؛)

باید برنجو دم کنم و یه کم به وضع خونه برسم

دلم مهمونی میخواد. لعنت به کرونا. حالام که من ازدواج کردم اینجوریه!! اتفاقا سو.گن.د طه.ما.سبی هنرپیشه تلویزیون مهمان برناکه صب. ی دیگ.ر بود و گفت به همسرم میگم از وقتی ما ازدواج کردیم کرونا اومد و بعد کرونا تازه زندگی دونفره ما آغاز میشه.. البته حرف من به همسرم همینه.. ولی همسر مثل من معتقد نیس و از جنبه عقلانی به زندگی نگاه میکنه و میگه باید همسوی جریان زندگی رفت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۳
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

هومممم....نه خب اگه عقیده س باید در همه جهات رعایتش کنیم گمونم...

پاسخ:
حق با شماست

وای من یادم افتاد به بلدرچین هایی که زنعموم موقع پاگشامون زمان عقد درست کرد و دلم آب میفته چقدر عالی بودن....

راجع به همسو شدن با جریان زندگی با همسرت موافقم...توی همین محدودیت ها هم سعی کن خوش باشی چون واقعا کرونا نشون داد زندگی گاهی واقعا بی برنامه پیش میره و نمیشه برای یه موقعیت هایی هیچ برنامه ای داشت...

پاسخ:
اصلا نتونستم لب به غذا بزنم بو و رنگ گوشت دلم را زد
ولی همسر خیلی دوست داشت
خب همسر خیلی عجوله از یه جهاتی.. جاهایی که به نفعشه این حرف را میزنه.. مثلا من هرچی بهش میگم کم و کسری های خونه را زود بخریم میگه کرونا هست و کم هم میذاره من برم بازار.. ولی خودت میخوندی قبل عروسی چقدر فشار بهم وارد کردند که جهیزیه بخرم و عروسی کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی