دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

post 192

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۰ ق.ظ

امروز هوا فوق العاده سرده!! موندم چطور من و همسر ساعت 7/5 صبح پیاده اومدیم محل کارم

دیروزم یک ساعت تمام توی خیابون ها پیاده روی داشتیم و بعدش اومدیم ناهارمون را خوردیم ولی از دیروز تا حالا سرمای بدی توی وجودم حس میکنم

خدایا شکرت که همسر را امسال توی تقدیرم نوشتی و دیگه تنها نیستم

خدایا آرزوی تمام مجردهایی که آرزوی ازدواج را دارن را برآورده کن

دیشب بخاطر م. ش که اومد شب نشینی نشد ناهار امروزمون را آماده کنم.. ساعت 2 که میرسم خونه تازه باید ناهار درست کنم اونم برای شوهر من که همیشه خدا برای گرم کردن ناهار هم کم حوصلگی میکنه چه برسه تدارک ناهار

گوشیم دو روزه خراب شده و چقدر بی خبری و ایضا وابستگی به نت سخته!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۲
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

اینجور وقتا چقدر خوبه محبت مادرشوهر رو پذیرایین...شاید اصلا اونقدری با مادرشوهر رفیق شدی که زنگ زدی صبحش که: مامان ما امروز ناهار نداریم میخوایم بیایم پیش شما....شاید خوشحالتر بشن اینجوری؟!!!

پاسخ:
آره درسته اینطوری خوشحالترم میشن ولی من زیر بار همچین کارها نمیرم:))))

چه عالی...حتما غذای خوبی شده...اتفاقا امروز سبزی کوکو گرفتم و میخوام شام کوکو سبزی بپزم...مستر اچ خیلی دوست داره

پاسخ:
همسر از زیر کار رفت و من سریع رفتم خونه که غذا را بپزم که مادر شوهر باهوشم شک کرده بود و فهمیده بود دروغ گفتیم و ناهار نداریم و بهمون آبگوشت داد

وقت سفارش بیرون از غذاس اینجور وقتا

پاسخ:
متاسفانه نه همسر اهل غذای بیرون هست و نه بخاطر رژیمی که در پیش گرفتیم امکان سفارش گرفتن غذا را نداریم
از محل کار که به همسر زنگ زدم گفتش سعی میکنم زودتر برم خونه و غذا را درست کنم.. البته دستور کوکو سبزی را مو به مو براش گفتم.. نمیدونم از پسش برمیاد یا نه:))
خوبی مه سو جان؟ دستت چطوره؟ زندگی چطوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی