دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 188

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ

پسر دوست داشتنیم توی دوران مجردیش کار خونه انجام نداده  و یعنی اصلا مامانشم ازش نخواسته

ولی من چندین بار ازش خواستم و مدام میگفت بلد نیستم

اگه اشتباه نکنم دقیقا دو ماه بعد عروسیمون پا شد و ظرفا را برام شست و من اینقددددد ذوق کردم که؛)))

دیروز ۶ کیلو ماهی کوچک خریده بود و از ۴/۵ تا ۸ شب دستم به اونا بند بود و اینقد کلافه شدم.. اشتباهم این بود که به پیشنهاد همسر رفتم داخل حمام شستم و اینش خیلی خسته کننده بود و باید توی آشپرخونه تمیزشون میکردم

آخرای کار، قیچی آشپزخونه به دادم رسید و گرنه چاقو و تخته گوشت روند کار و حتی کیفیت کارم را پایین آورده بود!! تجربه خوبی برام گذاشت

همسر که رسید داشتم حمام به گند کشیده را میشستم و بعدش خودم را که بنظرم کل هیکلم اب ماهی پاشیده شده بود://

کارم که تموم شد، همسر کلی ازم تشکر کرد و گفت مگه نگفتم نشور تا خودم بیام و چند تیکه ظرف توی سینک را به طور خود جوش شست و من برای مهربونیش مُردم

ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۵
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

مستر اچ هم مامانش هیچ کاری بهش نداده بود انجام بده....همین حالا هم یه سری کارها رو اشتباه انجام میده و حتی مجرد که بود و برای کار اینجا تنها بود واقعا غذای دم دستی درست میکرد چون ناهار رو شرکت بود...اما خدا رو شکر تلاششو میکنه برای کمک بهم...شما هم خوب پیش میرید...همین که مرد کمک کنه یک دنیاس واقعا

پاسخ:
بله واقعا کمک مرد خیلی عالیه
ما می توانیم:))

به نظرم توی کار خونه شراکتی کار کنین...مخصوصا که هر دو شاغلین...

من همین الانش که خب کار بیرون نمیکنم بعضی روزها خودمو به خستگی الکی میزنم و از مستر اچ کار میکشم مثلا میگم هوس کردم فلان غذا که تو بلدی درست کنی بخورم....که اون پاشه درست کنه...یا میگم من اینهمه غذای خوشمزه درست کردم کاش ظرفا با تو باشه....نتیجه اینکه اون یاد میگیره توی کارهای خونه همکاری کنه....و خودجوش از همون اولین روزهای زیر یه سقف بودن کمکم بوده...البته اینا رو خواهر شوهرم بهم گفت که دلسوزی الکی نکنم...

آخه فردا روزی که بخوام بیرون از خونه کار کنم وقتی عادت کرده باشه همه کارها رو من انجام داده باشم دیگه یاد نمیگیره...پشت گوش میندازه...

الان مثلا مستر اچ خودجوش میدونه من نسبت به سبزی پاک کردن حساسیت دارم...اذیت میشم...سبزی اگه بخریم پاک شده میخریم یا خودش میشینه تمیز میکنه .... از همسر کار بکش...توانشون خیلی بیشتر از اونیه که نشون میدن :))

 

پاسخ:
خب مستر اچ تنهایی زندگی کرده. همسر جان من مامانش بهش کار نداده.. ولی خداییش نمیگه کار نمیکنم. مشکل اینه بلد نیس.. فعلا چند باری ازش خواستم و اول بلد نبود و بالاخره شروع کرده:)) شستشوی ظرف را و نصف بیشتری که ازش خواستم را قبول کرده و شسته و چند باری خودجوش رفته شسته.. فعلا تا اینجا خوب پیش رفته.. یک روزم ازش خواستم یه ناهار دم دستی درست کنه هر چند خودم دورش بودم و وسایل را بهش میدادم ولی بازم بد نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی