دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 184

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ق.ظ

سه شنبه بعد اتمام کارم، همسر اومد دنبالم و با خبرش که عکسهای آتلیه را گرفته یه عالمه خوشحالی کردمآرام

با اینکه شب قبلش گفته بود اتلیه زنگ زده و گفته فردا بیا عکسا را تحویل بگیر ولی من گیج خواب بودم و خوشحالی ای در کار نبود

عکسامون را دوس داشتم.. چون کارهامون فشرده بود.. من اصلا توی نخ مراسم و جزییاتش نبودم و دغدغه ام شده بود جهاز خریدن و کرایه لباس و خونه چیدن.. فکر کنم جز معدود عروسها حساب میشم که اینطوریم

بخاطر همین اصلا نمونه کار اتلیه و گل و ماشین عروس و.. ندیدم و بیشترش برعهده همسر و خواهراش بود و حتی سفره عقد را با انتخاب یک عکس از بین چند تا عکس انتخاب کردم.. هر چند بگم درست حسابی سفره عقدم را ندیدم، قابل باور نیستخنده

بوسه

دیشب خواهرک میگفت نه یه اهنگ مخصوص داشتی برای مثلا رقص و بقیه مراسمت.. واقعا هم راست میگه. نه که اهلش نبودم هااا نه... کارام از بس زیاد بود مجالی برای اینجور کارها نداشتم.. ولی خدا را شکر از همه چی راضی بودم بغیر از سرعتی که همه برای عروسی گرفتن به من گوشزد میکردن.. به همسر و مادرش میگم خیلی اذیتم کردید و به مادرش که روم نمیشه بگم ولی به همسر میگم اینم حق الناس حساب میشه و واقعا عذابم دادید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۳۰
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

من کلا عکس ها رو حذف کردم چون دوستایی که رمز گرفته بودن نظر گذاشتن...

ولی اگه کانال گذاشتی بهم آدرس بده ببینم حتما...

پاسخ:
اشکال نداره. قسمت نبود به حوصله ببینم
باشه حتما

یعنی وسایلم رو ندیدی؟!!! یادمه نظر گذاشتی که....

من کانال ندارم که چیزی بذارم داخلش...آدرس کانال تو هم ندارم...

پاسخ:
:)))) جدی نظرم گذاشتم
یادمه اون پستت را باز کردم و یه نگاه اجمالی به وسیله هات انداختم ولی نبستمش که بعدها بیام سر حوصله بخونم.. چند وقت پیش ها که اومدم بخونمش دیدم انگاری رمز پست را عوض کردی
منم کانال ندارم.. خونه نت ندارم و با گوشی سخت میشه آپلود اینهمه عکس.. برای همین گفتم توی کانالی عکسا را برات بذارم که ببینی

مبارکه...ما هم روتوش عکس هامون دستمون رسید...فقط مونده رفع چندتا ایراد جزئی و بعد چاپشون که خب باید خودم برم شهرمون برا تحویل گرفتنشون....عید نوروز ان شاالله....

ولی یادمه تو کلا خواستگاریتون و عروسیتون اینقدر سریع شد انگار قیمه ها رو ریختن توی ماستا😁من جات بودم هلاک میشدم البته از یه سری وسواس ها و اتفاقات ناخوشایند دور شدی که از اون لحاظ بهتره...

من هنوز یادمه عکس از خونه ت ندیدم هاااا

پاسخ:
از ما روتوشی در کار نبود؟ یعنی ۳ ماه طول کشید ولی ما نظری  ندادیم
عجله ای شدن کارهام پس مزیتم داره:))) هلاک شدم ولی کسی نمی فهمه
عزیزم من به امید اینکه فیلمبردار میاد از خونه فیلم میگیره عکس نگرفتم و حتی وقت نمیکنم خودم به اون چیدمان برسونم و عکس بگیرم
فقط خواستم بعد این پستم عکس دسته گل و پایین لباسمو بذارم که بیان باز نکرد
بازم امتحان میکنم اگه بشه میذارم برات
منم به عکسای خونه شما دیر رسیدم. نطرت چیه توی کانال عکسای خونمون را بذاریم؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی