دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

post 183

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ب.ظ

جمعه 23 آبان برای دومین هفته متوالی جوجه کباب درست کردیم و این بار مادر شوهر که خیلی وقته بچه هاش نمیان پیشش بخاطر کرونا را مهمون کردیم .. خدا را شکر غذام خوب شد و مادر همسر خیلی تعریف کرد. البته همسر زحمت خرد کردن مرغ ها و کباب کردنش را کشید ولی خواهرای همسر از من تشکر کردند. ولی به نظر خودم اونا بخاطر اینکه من عروس خوبی هستم و با مادرشون رفت و آمد دارم خوشحال بودند... 

م. ش تا شب پیشمون بود و فیلم های عروسی را دیدیم و گپ زدیم

دیشب همسر میگفت این هفته هم جوجه کباب بخوریم و سه نفری باشیم و من مخالفت کردم این بار..

چون بعد 3 هفته دلم میخواد روز تعطیل خودمون 2 تا باشیم 

البته دل میخواد خانواده خودم بیانخنده میدونم عروس خبیثی شدم

*دو پست زیرتر هم جدیدن!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۷
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

:))))))

چه زود فیلم عروسیتون آماده شد...به به....

جمعتون همیشه جمع...

به مادر شوهر سر بزنین مثلا پنج شنبه شب یه ساعتی بشینین و برگردین...اینجوری خواسته همسر هم برآورده میشه...

پاسخ:
فیلمبردارمون همشهریمون نبود و هیچ شناختی ازش نداشتیم و بخاطر اینکه نمیخواستیم فیلم عروسیمون پیشش باشه رم دوربینش را خریدیم و اخر شب عروسی رم را بهمون تحویل داد و‌ هنوز میکس نکردیم
ممنون عزیزم
مادرشوهر طبقه پایینمونه و نمیشه هفته ای یکبار و البته از اون مادرشوهر بدها نیست و من با کمال میل میرم پیشش ولی خب یه وقتایی دلم ۲ نفره خودمون را میخواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی