دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 177

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ

دو روز و نصفی هست خیلی بدخلق شدم و‌توی خونه به همسر بداخلاقی میکنم البته چون خودش مقصره!! یک پست در مورد پاییزگردی جمعه باید بنویسم و یکی در مورد منت کشی همسر جآن و

یک پست هم در مورد مادر شوهر که دلسوزیش امروز عصبیم کرد و به زور تونستم ناهار بخورم

فعلابرم مرغ و ماهی هایی که همسر جون خریده، بشورم.خدا خیرش بده ولی یه عالمه خریده و یه هول گنده انداخته به جونم

دلم برای خانواده ام تنگ شده.. نزدیک‌ سه هفته اس با خانواده های خودم و‌ همسرم هیچ ارتباطی ندارم و دیگه دارم میپوکم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۲
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

بدخلقی نکن...مسائل رو سعی کن با خنده حل کنی بیشتر جوابگو هست...

ان شا الله زود سلامت شین با خانواده ها در ارتباط باشین...ولی کاش اینجور موقعیتی سرکار نمیرفتین..

پاسخ:
دست خودم نیس.. سعی میکنم امروز فردا توضیح بدم توی پست جداگانه
خیلی کار بدی کردم و رفتم سرکار‌. خودم با هزار عذاب وجدان رفتم.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی