دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 161

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ق.ظ

دقیقا ۱۰ شب دیگه توی لباس عروسم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۹
دختر آفتاب

نظرات  (۴)

یادبود بستگی به هزینه داره...ما سر عقد نقل میدیم، عقدمون مشهد بود و نقل نبود اینجا...مستر اچ تزئینی نبات خریده بود گرون بود ولی خیلی شیک بود...برای عروسی من دوس داشتم چیزی باشه یادگاری بمونه...میخواستم گیفتم شمع باشه با یه سری تزئینات خاص که خودم انجام بدم...کلا بخاطر کرونا کنسل شد...

آهنگ هم به نظرم سرچ کن...من آهنگ گرفته بودم ولی نرسیدم گوش کنم انتخاب کنم برا خودم...هرچه پیش آید خوش آید بود...

پاسخ:
هنوز فرصت آهنگ سرچ کردن پیدا نکردم
ممنونم از همه ایده هات مه سو خانم

برا کسری های جهیزیه هم اصلا نگران نباش...چون بعد عروسی هرچی کم و کسری باشه یواش یواش تهیه میکنین...ما الان مثلا داریم مدام سفارش از دیجی کالا میدیم کم و کسری های کوچیک برسن...یا مثلا برنامه ریزی میکنیم برای یه سری خریدها...یا اینجا یه سری ها رو میریم خرید...فقط وسایل ملزوم بزرگتر رو بخرید...نمیدونم رسم و رسوم چطوریه برای دیدن جهیزیه تون میان یا نه؟!!! ان شا الله که نمیان...اینجوری راحتترید و به مرور تهیه میکنید بدون استرسی که بخواین اینروزا بکشین...

پاسخ:
من با دیدن جهیزیه مخالفم و این چند سال اخیر اصلا جهیزیه هم سن و سالام را حتی نرفتم ببینم
ولی انگاری مجبورم که تن بدم به این رسم مسخره
راستی مه سو چه پیشنهادی برای یادبود ازدواج برای مهمان داری و جواب بله دادن به عاقد.‌ میشه بگم با اجازه پدرم و یاد مادرم؟؟ دلم نمیخواد حرفی از مامانم نزنم
آهنگ های قشنگ برای ورود و رقص تکی و دونفره مون و حتی برش کیک چیا پیشنهاد میدی؟ اگه آهنگی داری میشه بگی یا برام ایمیل کنی یا بگید خودم دانلود کنم

لیست تهیه کن از کارها که فراموش نکنی...ان شا الله درست میشه همه چیز...یه لباس خوب و مناسب هم بگیر زودتری...ان شا الله خیره...

کلاس های آزمایش عقد هم برید حتما باید جوابیه رو روز عقد ببرید همراهتون همراه با جواب آزمایش...

پاسخ:
انرژی مثبت برام بفرست عروس خانم

کارهات خوب پیش میرن؟!

پاسخ:
سلام عروس خانم.. جهیزیه را چیدم ولی کم و کسری بازم دارم
لباس عروس نه فعلا.. آتلیه و تالارم رزرو شده
سفره عقد نه هنوز
خرید عقد بالای ۸۰ درصد انجام شده
آزمایش عقد را دادیم
دیگه یادم نمیاد.. ولی استرس دست از سرم برنمیداره.. کارها زیاد و دست تنهام
دعا کن برام 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی