دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 145

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ب.ظ

امروز، دومین روزی هست که اومدم شهر مجاورمون و مشغول خرید جهیزیه هستیم.. دو هفته، شهر خودمون تقریبا هر روزه بازار میرفتیم و خرید آنچنانی نداشتیم و اینقدر خرید کردن و فشار بقیه عصبیم کرد که باورم نمیشد اینجا یک تیکه وسیله بخرم ولی خدا را شکر تا حدی مفید بودیم:))

همه چی خوبه.. شادی بابا و خواهرام را میبینم خدا را شکر.. یار جانم پسر معقول و خوبیه.. خودم حال دلم خوبه ولی این وسط نبود مامانم و در مجموع یازده سال مریضی و فراق مامانم و دلتنگیش اصلاااااا خوب نیس و دلم از نبودش میگیره

خدایا شکرت که بالاخره صدامون را شنیدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۹
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی