دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 140

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

هفته شلوغ پلوغی را سپری میکنم.. یعنی سابقه نداشت اینهمه وبلاگ و کانال نخونده:) نصف روز که سرکارم و نصف دیگه اشم بالاخره کار پیش میاد. دقیقا یک هفته اس آشپزی نکردم ولی تا جمعه کار خونه یعنی مهمان داری و مرتب کردن خونه را به نحو احسن انجام دادم ولی از شنبه کار خونه صفر و کارم خلاصه میشه به سرکار و بازار رفتن

عوضش این روزا خیلی قشنگن.. خدایا شکرت.. دستم را رها نکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۷
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی