دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 139

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۲ ق.ظ

یه آدمهایی هستن
که میان تو زندگی آدم
یهویی
بی صدا
آروم
میان و با خودشون یه دنیا چیزای خوب میارن
عشق٬ لبخند٬ حمایت٬ آرامش٬ ...
یه عالمه حس های خوب میدن
حس هایی که هیچ وقت نداشتی
میان و بهت میگن همه آدمها هم بد نیستن
و تو می فهمی آدمای خوب هنوز هم هستن٬ هر چند کم

تو اومدی ...
و فقط خدا می دونه که چقدر از اومدنت خوشحالم ...
از وقتی تو اومدی هر لحظه و هر ثانیه اش بهترین وقتای زندگیم بوده و هست و خواهد بود ...

من هر روز عاشق ترت میشم 

از خدا ممنونم که بهم رسیدیم و بازم از خدا میخوام هر روز عاشق تر بشیم و زندگیمون قشنگ تر از روز قبل شه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

عزیزم بالاخره نامزدی کردی؟!!!!!!! مبارکه مبارکه و بازم مبارکه...

چقدر خوشحالم برات....ان شا الله خیر در راهتون و همیشه شاد باشین کنار هم....و بخندین.....

پاسخ:
سلام عزیزم. اره بالاخره نامزد کردیم. مررررسی عزیزم. انشاالله شما و مستر اچ هم همیشه همیشه کنار هم شاد باشید.
مه سو جانم انشاالله عروسی شما هم به خیر و خوشی باشه و خوشبخت باشی همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی