دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 138

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۷ ب.ظ

خدا را شکر که برای شادی پولم را دارم خرج میکنم ولی خیلی پول لازمم و دو ماهه کفگیرم خورده ته دیگ چون پس انداز اندکم را گذاشتم بانک.. با ادامه این مسایل مجبورم بیخیال سپرده گذاری بشم:) بعد گذاشتن پولم توی بانک این جریان سر و سامان گرفتن زندگیم جور شد و در کنارش خرج و مخارجم زیادتر شده ( و در حال حاضر از پول قرضی استفاده میکنم و قرضم، حقوق دو ماهم را شامل میشه)و هم اینکه حقوقم با تاخیر پرداخت شده. امروز ۲۲ خرداده و من هنوز حقوق اردیبهشت را دریافت نکردم!! کاش اون هفته حقوق دو ماهم را بدن

*خدایا مهر و محبت را توی دلم بیشتر از اینی که هست بکار و شک و دودلی را از دلم پاک پاک کن
این روزها جز آرزوهای دور و درازمه و این شک و دو دلی نمیذاره عمیقا شاد باشم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۲
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی