دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Question

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ب.ظ

کسی میدونه چطور زمان پست های وبلاگم نمایش داده میشه؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

آره عزیزم اگه ایمیلت رو توی پست الکترونیک بذاری همیشه جواب خصوصی ها توی بیان میرسه...

پاسخ:
متشکرم

قابلی نداشت :*

خوشحال میشم کاری رو بلد باشم و بتونم به دوستانم یاد بدم...

پاسخ:
عزییییزم
مه سو جون جواب کامنت خصوصی برات اومده؟؟ من با بیان ناآشنا هستم

عزیزم قالب اصلی که انتخاب کردی رو برو چک کن ببین پیش نمایشش تاریخ ها رو نشون میداده؟!!! اگه قالب سازت اون رو کدنویسی کرده باشه پس خودت از طریق مدیریت وبلاگت اون رو یه جوری غیر قابل نمایش کردی...

برای تنظیمش در حالت دوم کافیه از قسمت مدیریت وبلاگت از ستون سمت راست گزینه تنظیمات رو کلیک کن....گزینه هایی که باز میشه تنظیمات پیشرفته رو باز کن...ستون اول از سمت چپ آخرین قسمت نمایش تاریخ و ساعت هست که منطقه زمانی رو باید بذاری تهران- بعد از اون نحوه نمایش تاریخ رو انتخاب میکنی...دو تا گزینه شخصی سازی تاریخ هم نباید انتخاب شده باشن تا تاریخت توی وبلاگ نمایش داده بشه...

پاسخ:
ممنونم عزیزم ازینکه باحوصله و کامل برام توضیح دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی