دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 259

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۲ ق.ظ

پلو داره دم میکشه

کباب شامی سرخ شده، داخل مخلوط آب، رب گوجه، آبلیمو و فلفل سیاه داره مغز پخت تر میشه

پرده های سالن کنار زده شده و از در تراس باز شده، صدای پرندگان به گوش میرسه و خنکی( که بیشتر سرده تا خنک) به تن خسته ام میخوره!!!

یکساعت دیگه باید سرکار باشم و تهیه صبحانه، تمیز و مرتب کردن آشپزخونه و ظرفای کثیف منو صدا میزنه

شکرت خدا که با اینکه حال دلم یه طوریه ولی طعم همسر دار شدن را میچشم و یه امید کوچیک توی دل خودم و خانواده ام رویش کرد.. یه امیدی که هیشکی درکش نمیکنه مگر اینکه سختی استخوان سوز بسراغش اومده باشه

صبح ۲۹ اردیبهشت همگی بخیر

روزی مملو از سلامتی و شادی داشته باشیم

ساعت ۸:۵۱ نوشت:

با نیم ساعت تاخیر اومدم سرکار ولی از خونه زندگی مرتب و تمیزم خارج شدم و آرامش تا حدی به دلم برگشت و کنار همسرم صبحونه ام را به دلچسب خوردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۹
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی