دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 245

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰ ق.ظ

سلام بر ماه خدا..

امروز اولین سحری متاهلی ما دو تا رقم خورد.. خدا را شکر..سال ها حسرتم شده بود سحر و افطاری های تک و تنهایی.. انشاالله از امسال همسر همراهم هست.. خدا را شکر همسرم اهل این چیزا هست.. اعتراف میکنم به کسانی که همسرشون اهل نماز و قران بود حسودیم میشد و خدا بالاخره پارسال یه پسر باایمان را جلوی راهم گذاشت

خدایا ازت سلامتی برای همه مردم مخصوصا مردم سرزمینم را میخوام

عاقبت بخیری هممون

ظهور و فرج امام زمان

از بین رفتن مشکلات اقتصادی کشورمون

ریشه کنی ویروس منحوس کرونا

آمرزش همه اموات

حاجت روایی همه همه بنده هات

بعدش گوشه نظری به زندگی پدر و خواهرانم کنی و من و همسر هم خوشبخت باشیم و دلخوش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۵
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

خدا رو شکر به آرزوی قشنگت رسیدی...قبول باشه...

پاسخ:
ممنون عزیزم
طاعات و عبادات شما هم قبول حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی