دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 213

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ

با اینکه یه عالمه کار خونه برام مونده و دو سه روزی تمیزکاری اساسی نکردم و حتی ناهارم را مهیا نکردم، از سکوت خونه استفاده کردم و گل هام را گذاشتم لبه تراس و تراس را حسابی آب و جارو کردم و خودمو را پرتقال و کیوی دعوت کردم... خیلی وقت بود همین سکوت چند دقیقه ای و کوتاه را نداشتم

بوی بهار میاد{#emotions_dlg.wink}

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۴
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

بهار آسه آسه پشت در خونه ها قدم میزنه...

پاسخ:
ارهههه
ایشالا دل همگی هم بهاری بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی