دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 200

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۲ ب.ظ

از وقتی ازدواج کردم دوماهی درگیر حساسیت و اگزامای شدید پوستی شدم تا آخرش طبابت یک متخصص نجاتم داد.. کرونایی که با بدن درد و شانه درد و کمردردی بدی همراه بود و حالت تهوع و کمردردش حتی تا دو ماه همراهم بود.. پریودی های دردناک و غیرقابل تحمل که مرخصی میگرفتم و خونه میومدم

و این ۱۲ روزی که درگیر شانه درد و گردن درد هستم و حتی ضعف و بی حالی که با پای خودم رفتم و آمپول تقویتی زدم و از من بعید بود

جمعه بیحال بودم و همش خواب..یکشنبه با اینکه خونه بودم حتی نتونستم ناهار بپزم و حتی میلم به غذایی که مادرهمسر اورد، نکشید

دیروز کمی بهتر بودم و به درخواست بیشتر همسر تا خودم، رفتم خونه بابا اینا‌.. حقیقتش دلم برای بابا و شرایطش سوخت و نمیدونم ازین بود یا علت عصبی نداشت و گردن دردم زیاد شد و همسر اومد سراغم و توی راه التماسش میکردم اروم تر رانندگی کنه و اشکم از درد سرازیر بود. دیشب همسر مراقبم بود ولی میترسید دستم بذاره و اگه کمی بهم نزدیک میشد صدای ناله ام از درد بلند میشد.. یکبار عضلاتم قفل شده بودند و خودم نمیتونستم جابجا بشم و همسر کمکم کرد ولی انچنان دردی به وجودم سرازیر شد و یه عالمه گریه کردم. همسر مستاصل شده بود و ازش خواهش کردم بخوابه.. چهار تا بالشت گذاشت پشتم و به شوفاژ تکیه دادم و کمی کتاب خواندم وم همسر کمی خوابید

سرچ کردم که برای گرفتگی عضلات چی خوبه و یکی از مواردش نوشیدن آب بود.‌ با هزار زحمت رفتم آب زیادی خوردم و بعدش کل بدنم شروع به لرزش کرد و انگاری دردم کمتر شد و همسرو بیدار کردم و کمکم کرد خوابیدم. از اون موقع تا حالا فقط دراز کش هستم. بهترم ولی تا خوب شدن فاصله دارم

خلاصه بگم خیلی لاجون شدم و نمیدونم علت چیه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۶
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

برا پست یلدام نظرت خصوصی بود و من نمیتونم عمومیش کنم....ممنونم از نظرت...
برا من فعلا با خرید یه مدل از کرم کیو وی خیلی خیلی بهتر شده دستم...و فقط صابون گلیسیرینه میزنم..اگه دیدم جواب نداد اینا حتما حتما این کرم جدید که گفتی رو امتحان میکنم...
هنوز گرفتگی گردنت خوب نشده؟!!!! کیسه آبگرم بذار هر وقت در طول روز تونستی...و حتی شبا وقت خواب....
پاسخ:
اهان
خیلی بهتره ولی درد داره و مدام با روغن چربش میکنم و گرم نگهش میدارم. 

ای باباااااا....حسابی گرفتگی عضلانی داری...پس تو هم اگزمای پوستی گرفتی بعد ازدواج مثل من؟!!

من فعلا کمی بهتره دستم...چی بهت داد دکتر؟!!!

برای گرفتگی بدنت تا میتونی کیسه آب گرم بذار...به نظرم بهترین درمان هست....

پاسخ:
اره ولی خدا را شکر رو به بهبودیم
اره منم بعد ازدواجم اگزمای شدیدی پوستی گرفتم در حالیکه علت را نفهمیدم. به من شامپوی بدن ایروکس دادن که دستم را باهاش بشورم و با هیچ گونه مواد شوینده ای تماس نداشته باشم. زیر دستکش پلاستیکی، دستکش نخی بپوشم و ظرف بشورم و حتی پیاز سیب زمینی پوست بکنم
کرم کورتام خیلی موثرتر بود اگه خریدی دستورشو ازم بپرس
کرم مرطوب کننده ثمین هم عالیه
گرفتگی گردنم حسابی انرژیم را گرفت
مه سو جان من واسه پست یلدات کامنت گذاشتم میبینم نیومده. حمل بر بی ادبی نباشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی