دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

مینویسم تا رخ دهد

جمعه, ۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

یک خونه در محله پر رونق شهر با یک هال متوسط دنج و گرم و ۳ تا اتاق.

. خونه به روز و مُدی

روزهایی که حالم توی این خونه بده و نمیتونم برم بیرون، بیشتر از این هال و این محله میخوام بالا بیارم

البته یک خانه کاملا مستقل و به دور از خانواده همسر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۹
دختر آفتاب

نظرات  (۳)

سلام

الهی شکر خوبیم... فسقل خانم هم خوبه تمام وقت منو گرفته

پاسخ:
خوب خدا را شکر. بنویس مه سو. جات خالیه

برای کمک کائنات همراهی خودتون و تلاشتون هم مهمه...

پاسخ:
سلام مه سو خانممم

چطوری؟ کجایی؟ گل دخترت خوبه؟

گاهی حتی در شیک‌ترین و مدرن‌ترین خانه‌ها، وقتی حال دل خوب نباشد، فضا هم سنگین و خفقان‌آور می‌شود. محله پررونق، هال دنج و اتاق‌های به‌روز هم نمی‌توانند جلوی این حس را بگیرند. اینجا همان جایی است که حتی در زیباترین محیط هم، اگر دلتنگی و ناراحتی باشد، هر گوشه‌اش می‌تواند آزاردهنده شود. حال و هوای درون، همیشه مهم‌تر از ظاهر بیرونی است.

پاسخ:
قبول دارم ولی این خونه را دوست ندارم و همیشه توی دلمه که عوضش کنیم و امیدوارم کائنات کاری کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی