دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

سال ۱۴۰۲

جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۴۹ ب.ظ

پیشاپیش عید همه مبارک

سال خیلی خوبی برای مردم کشورم آرزو میکنم

سال سلامتی و خوشی و کلی اتفاقات خوب باشه برای همه

سال دو نفره شدن همه جوونای دم بخت که ازدواج دوست دارند

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۶
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

عزیزم بر تو هم مبارک باشه .

برات پر خیر و برکت باشه :)

پاسخ:
چقدر خوشحال شدم مینا جون واسم کامنت گذاشتی

نمیدونم جی شده بود و کامنتت حذف شده بود و آدرست را نداشتم

سال خوبی داشته باشی عزیزم

سلام مامان مهربون عیدت پیشاپیش مبارک

صرفا جهت یادآوری ختم قرآن ماه مبارک رمضان کافیه یکبار و به نیت ختم قرآن گروهی در ماه مبارک رمضان جزهای ۷،  ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ رو تلاوت کنید

التماس دعای فراوان برای تمامی شرکت کنندگان در ختم، رفتگان و پیشاپیش طاعات و عبادات مقبول حق

 

پاسخ:
سلام مامانی خوبی؟ چیکار میکنی با دخمل توی دلت؟

چشم عزیزم

عیدت مبارک در کنار جناب مستر و خانم خانما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی