دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 209

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

صدای اذان ظهر از توی مسجد نزدیک خونه بابااینا میاد

همیشه دوست دارم صدای اذان از توی مسجد به خونه مون برسه که خونه مون از این نعمت محرومه!

امروز همسر نمیتونست بیاد خونه و من هم دورکار بودم و صبح رفتم دندانپزشکی و بعدش بار و بندیلم را برداشتم و اومدم اینجاچشمک

حس خوبیه خدا را شکر خونه بابا اومدن. سایه اش همیشه بالاسرمون باشه و صحیح و سلامت باشه و دور و برش شلوغ بشه و شادیش را ببینیم..

برای بابا و خواهرا ناهار پختم و منتظرم بیان خونهبوسه

اولین ناهار بعد ازدواج و بدون حضور همسر جآن در خانه پدری

امیدوارم امروز به همه مون خوش بگذره

ساعت ۱۹ نوشت: اهل منزل آمدن و ناهار را خوردیم و استراحت کردیم و بعدش یه عالمه بستنی و بیسکوییت خوردم و حسابی سنگینم و منو خواهر سالن خونه بابااینا را تمیز کردیمو الانم خواهرک رفته میوه بشوره بیاره بخوریم و همسرم تا نیم ساعت دیگه میاد دنبالم و مبخوام برم خونمون

*توی ذهنم دارم فکر میکنم کم کم خونه تکونی خونه خودم را آغاز کنم و وقتی بذارم برای خونه تکونی خونه بابا اینا و ایضا بقیه وسایلی که اینجا دارم را ببرم خونه خودم

**ک اش روزی برسه که شادی بی پایان پدر و خواهرام را ببینم.‌ حتی اگه خوشحال ترین زن دنیا باشم با ناراحتیشون هزار درجه حالم بد میشه

خدایا تمومش کن و شادی را حق ما بکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۹
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

خونه پدری بودن عالیه...

تو که عروسی دختر خونه تکونی میخوای چکار؟!!!

من که خوشحالترینم که خونه تکونی نیاز ندارم امسال...هرچی نیاز به تمیزی داشته آخر هفته ها شستم سرجاش گذاشتم...خوبی نوعروس بودن همینه دیگه...

چرا همسر خونه پدریت نمیان؟!

پاسخ:
اخه خودم خونه را تمیز نکردم و خواهرای همسر زحمت کشیدن و یه چند مورد دیدم توی خونه که انچنان تمیز نیست و دل چرکین شدم که نکنه مثل خودم تمیز نکرده باشن.. هر چند تمیز کاری انچنانی ندارم ولی خب وقت میخواد

همسر بخاطر شرایط کرونایی، شبهایی که باشگاه میره خونه پدر من و مادر خودش نمیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی