دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 106

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۰۲ ب.ظ

امروز اولین ماموریت کاری را البته از نوع اجباریش رفتم و نیم ساعتیه رسیدم خونه و متاسفانه روزه امم باطل شد و خیلی آفتاب سوخته شدم

بعدا نوشت:

خواب دیشبم قشنگ از تنم در اومد:( به نیت روزه هم که بودم و سحری که خورده بودم و گرسنه تا ساعت ۵ عصر بودم و کلی هم پیاده روی زیر آفتاب و تو بیابون و..

تا آخر شب باید کل لباسهای سرکارم که پر از خاکه بشورم و امیدوارم تا صبح خشک بشه و حموم و جز خوانی قرآنم هم دارم:/ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۴
دختر آفتاب

نظرات  (۲)

خیار سبز رنده کن بزن روی پوستت ربع ساعت بیست دقیقه برای آفتاب سوختگی خوبه...

یاد پسرداییم افتادم همیشه لپاش گلی میشه توی آفتاب اینقدر که سفیده...

پاسخ:
ممنونم ازت
:)))

سلام آفتاب سوخته....:)

برنزه شدی پس...

پاسخ:
سلام عزیزم:))) چون پوستم سفید و بیشتر بینی ام میسوزه یکمی ضایع است و سرخ شدم تا برنزه:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی