دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 60

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

در آستانه سال نو برای تان:

یک ﺑﺎﻍ ﺳﻼﻡ…
یک ﺳﺒﺪ ﻣﺤﺒﺖ…
یک ﺩﻧﻴﺎ ﻋﺸﻖ…

یک ﻋﺎﻟﻢ خوشبختی…
یک ﺩﺷﺖ ﻻﻟﻪ…
یک ﺻﺤﺮﺍ مستی…
یک ﻛﻮﻩ دوستی…
یک ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ…
یک ﺟﻬﺎﻥ ﺯﻳﺒﺎیی…
یک ﺩﺍﻣﻦ نیک نامی…
ﻳﻚ ﻋﻤﺮ ﺳﺮﻓﺮﺍﺯی…
یک ﺗﺒﺴﻢ ﻧﺎﺯ…
ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ…
ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ…
بهارتون پر از معجزه لبخند…
عیدتون مبارک


* خدایا به تمام عزیزانت قسمت میدهم که سال خیلی خوبی را برای من و خانواده ام رقم بزنی و بخت و اقبالی خوب و همیشگی نصیبمان گردانی. الهی آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۹
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی