دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

دنیای من

از خودم و دنیایم مینویسم

قراره اینجا بنویسم
نمیدونم قراره از چی بنویسم
شاید اینجا فقط برای خودم بمونه:)
.........
عروس‌ بهار و تابستون هستم با یه‌ دنیا عشق و احساس💚

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۱ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۵
    Post 160
  • ۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۶
    Post 159
  • ۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵
    Post 157
  • ۳۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۴
    Post151
  • ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۷
    Post148
  • ۳۰ خرداد ۹۹ , ۰۱:۱۰
    Post 141
آخرین مطالب

Post 12

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ب.ظ

خدایا خدایا پس تو کجایی ؟
من کجای کار اشتباه کردم که دستانت را از من دریغ کردی ؟
خدایا من کجای کار اشتباه کردم که دیگر تو را در قلبم احساس نمیکنم ؟
خدایا من کجای کار اشتباه کردم که دیگر "الا بذکر الله تطمئن القلوب" هم به دلم آرامش نمی دهد؟
خدایا من کجای کار اشتباه کردم که مسحق چنین مجازاتی شدم؟
هر چه بیشتر نشانی تو را می جویم کمتر به مقصد می رسم و گم می شوم
در خلوت من هیچ کس نیست .........
خدایا آرام کن این دریای طوفانی دلم را
قایقم دارد غرق می شود، آخر تحمل این توفان را ندارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی